top of page

Suzanne Vermeer - Roadtrip

Paula Visser is samen met haar man Theo op rondreis langs de Amerikaanse westkust. Ze leggen, na jaren dromen, met een camper deze route af en eindelijk hebben ze qualitytime samen. Iets waar ze enorm aan toe zijn.

Maar dan komt Paula in Las Vegas iemand uit haar verleden tegen en de vakantiestemming slaat helemaal om. Enkele dagen later is Theo opeens spoorloos verdwenen en Paula is helemaal in paniek. Wat volgt is een nachtmerrie die alleen maar groter wordt wanneer het lichaam van een vermoorde man wordt gevonden.

Altijd als er een nieuwe Suzanne Vermeer verschijnt wil ik deze lezen. Toen ik de cover van dit boek zag werd ik ook weer enthousiast.

‘Roadtrip’ begint met een spannende proloog die vragen oproept. Vanaf daar lees je vanuit Paula. Ze gaat samen met Theo een erg leuke reis door Amerika maken. Het verhaal is opgedeeld in verschillende delen. Ze beginnen hun reis in Las Vegas en daarna staat de Grand Canyon op het lijstje. Je proeft echt de Amerikaanse sferen en hiervan kon ik dan ook genieten. Op het moment dat Paula een oude bekende tegenkomt weet je dat er iets staat te gebeuren en vanaf hier wordt de sfeer ook grimmiger. De schrijfstijl is heel erg prettig en ook heeft dit verhaal redelijk korte hoofdstukken. Ik vond dit persoonlijk weer een betere Suzanne Vermeer. Vooral de tour door Amerika is goed overgebracht. De spanning wordt goed opgebouwd en de verdwijning van Theo is ook interessant en mysterieus. Als dan de dode man ook nog eens wordt gevonden wil je helemaal niet stoppen met lezen. Ik heb genoten van ‘Roadtrip’!


Dit boek krijgt van mij drie en een halve ster.

Recensie geschreven door Silvie

Boekspecificaties

Titel: Roadtrip

Auteur: Suzanne Vermeer

Genre: Thriller

Uitvoering: Paperback

Aantal pagina’s: 320

Uitgever: A.W. Bruna

Verschijningsdatum: april 2022

ISBN: 9789400514492




4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page