top of page

Sarah Pekkanen & Greer Hendricks -De Vrouw Na Mij

Je denkt dat je weet wat er aan de hand is, maar… Neem nooit zomaar iets aan. Wie vertelt de waarheid? Wie kun je vertrouwen?


Flaptekst

Nellie kan niet praten over die avond die zo mooi begon maar eindigde met de politie. Bij Richard voelt Nellie zich nu veilig. Richard is lief, attent en beschermend. Haar vrienden en moeder vragen zich af of hij niet te mooi is om waar te zijn…

Vanessa woont bij haar tante. Iedere ochtend als ze wakker wordt, slaat de werkelijkheid weer in als een bom. Ze denkt aan Richard en aan haar vervangster. Wat doen ze nu? En wat zou haar tante doen als ze zou weten wat Vanessa heeft gedaan?


Review

In dit complot van liefde en leugens, hoop en wanhoop, worden de gebeurtenissen vanuit twee invalshoeken benaderd. Je leest vanuit het perspectief van Nellie, de huidige verloofde van de succesvolle zakenman Richard en je leert het verhaal kennen vanuit het gezichtspunt van Vanessa, de ex van Richard. Richard blijkt een personage met vele gezichten.


Dit was een heerlijke psychologische thriller, die ik met moeite weg kon leggen!

Het schrijversduo is er opnieuw in geslaagd mij op het verkeerde been te zetten. Juist toen ik dacht dat ik wist hoe het plot zich zal ontvouwen werd ik omver geblazen door een twist die fantastisch in elkaar zat.


Het enige minpuntje vond ik dat het verhaal enkele momenten kende, waarop het voor mijn gevoel een beetje inzakte. Maar deze adempauzes waren misschien wel broodnodig om op volle kracht op de ontknoping af te kunnen stevenen! Al met al dus een absolute 4 sterren waardering!!

Boekspecificaties

Titel: De vrouw na mij

Auteur: Sarah Pekkanen & Greer Hendricks

Bindwijze: paperback Aantal blz: 432

Genre: Thriller Uitgever: Luitingh Sijthoff Verschijningsdatum: 2 Januari 2018 EAN: 9789024576234







0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page