top of page

Marloes Berghege – Een dubbele shot liefde

Hanneke is intussen geroutineerd barista en bakt de heerlijkste taarten bij koffiesalon Boon. Haar privéleven verloopt echter minder vlot.

Haar ex-vriend Job wil een nieuwe kans, haar moeder wil haar koppelen aan een arts en ook Hanneke’s beste vriendin Josje denkt te weten wie haar ideale soulmate is. Hanneke zelf raakt in de war en misschien nog het meest van al door de chemie die ze meent te voelen tussen haar en haar collega Sil. In dit tweede deel van ‘De koffiesalon’ zien we een gelijkaardig vlot geschreven verhaal als in deel één. Het wordt hier wel duidelijk dat je de verschillende delen van deze serie niet apart kan lezen. Ze vormen samen één groter verhaal. Ook bij ‘Een dubbele shot liefde’ is het einde vrij abrupt en een goed gekozen cliffhanger naar deel drie. Ik wil absoluut weten hoe het verder gaat. Ik stel me echter wel een beetje vragen bij de waarheidsgetrouwheid van dit verhaal. Een kat in een koffiesalon lijkt me in werkelijkheid niet mogelijk omwille van hygiëne. Al zeker niet om muizen te vangen. Ongedierte in een horecazaak? Ben ik de enige die vindt dat een verhaal toch geloofwaardig moet blijven?

Dit boek krijgt van mij drie sterren.

Recensie geschreven door Isabelle

Boekspecificaties

Titel: Een dubbele shot liefde

Auteur: Marloes Berghege

Genre: Feelgood

Uitvoering: E-book | Luisterboek

Aantal pagina’s: 96

Uitgever: Luitingh-Sijthoff

Verschijningsdatum: juni 2021

ISBN: 9789024597369




1 weergave0 opmerkingen
bottom of page