top of page

Kaat de Kock - Zomer in de B&B

‘Een verhaal om bij weg te dromen, je waant je even in de Ardennen.’ Zomer in de B&B is deel twee in de serie over Hanne en haar B&B in de Ardennen. De zaken gaan goed. Toch ontvouwt er drama in haar privéleven en is er van alles gaande in het leven van haar vrienden en moeder. In deel één lees je hoe deze B&B tot stand is gekomen en zullen de Ardennen en Hanne en haar vrienden je hart veroveren. In dit deel ontvouwt Hanne haar verhaal zich verder.


Toen ik deel één van deze reeks ging lezen vroeg ik mij af of dit wel iets voor mij zou zijn. Ik ben nog steeds niet enorm thuis in dit genre maar wil dit wel meer ontdekken. Al snel stal Hanne echter al mijn aandacht. Dit deel liet mij ook weer meeleven in haar bijzondere en mooie leven, dat ze toch maar goed voor elkaar heeft. De schrijfstijl van Kaat de Kock maakt dat je even meeleeft op de Ardennen en in Hanne haar leven. Het is makkelijk om aan haar te relateren en mee te voelen. Alles geeft een beetje een soapserie gevoel, op een goede manier. De sfeer is prettig. Hanne krijgt toch altijd weer de boel op de rit en weet het juiste te doen, ze blijft dromen. Ik ben erg benieuwd naar het verdere verhaal. Dit boek krijgt van mij 4 sterren. Recensie geschreven door Jasmijn


Boekspecificaties

Titel: Zomer in de b&b

Auteur: Kaat de Kock

Genre: Feelgood

Uitvoering: ebook

Aantal pagina’s: 300

Uitgever: Hamley books

Verschijningsdatum: 4 mei 2022

ISBN: 9789464510188

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page