top of page
Foto van schrijverYvonne

Jennifer Donnelly - De wilde roos

Tibet, 1913. Willa Alden wordt als gids ingehuurd door Max von Brandt, die van plan is als eerste Duitser de Mount Everest te bedwingen.

Tijdens het beklimmen van de Kilimanjaro heeft Willa een been verloren, maar dat weerhoudt haar er niet van deze nieuwe expeditie te ondernemen. Waar Willa zich echter niet overheen kan zetten, is dat haar grote liefde, avonturier Seamus Finnigan, destijds tegen haar wil het besluit nam haar been te laten afzetten om haar leven te redden. Teleurgesteld vertrekt Seamus naar Engeland, waar hij met een andere vrouw trouwt. Willa valt voor de charmes van de knappe Max von Brandt. Ze weet alleen nog niet dat Max een dubbele agenda heeft – en dat Seamus haar nooit helemaal heeft kunnen vergeten. Wat een heerlijk boek. Ik waande me echt helemaal terug in de tijd. Kon me goed inleven in de personages. De personages van deel 1 en 2 kwamen ook terug in dit deel. Fijn om te lezen, zo vormde het voor mij echt een trilogie. Er zit genoeg spanning in om door te blijven lezen. Je wordt op het verkeerde been gezet, maar aan het einde komt alles samen. De romantiek is echt geweldig. Wat een mooie liefdesverhalen zitten erin. Echt van genoten. Ik ben alleen maar positief over deze trilogie. Echt het lezen waard.

Dit boek krijgt van mij vier sterren. Recensie geschreven door Yvonne

Boekspecificaties

Titel: De wilde roos Auteur: Jennifer Donnelly

Bindwijze: Paperback Aantal pagina's: 736

Genre: Literatuur & Romans Uitgever: Boekerij Verschijningsdatum: mei 2022 EAN: 9789022594087




3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page