top of page

Ingen Wagenaar - Hoeren en godinnen

Een pakkend verhaal over de zoektocht naar een eeuwenlang verborgen schat. Is het tijd om deze te openbaren?

De Etrusken, al vanaf voor christus hadden een levenswijze die hun tijd ver vooruitging en leefden in vrijheid en harmonie. Zij zagen de dualiteit in het leven en ontdekte bijzondere krachten. Echter hiermee maakten zij ook tegenstanders, die bang waren hun aanhang te verliezen. Zo raakte deze kennis lang verloren.


Fee komt op het pad van deze schat tijdens haar werk. Met nieuwe vrienden en geliefden ontstaat een team dat zich voorneemt om deze schat te vinden en delen met de wereld. Een moeilijk pad staat hen wachten.

‘Uiteindelijk is het grote offer, het opgeven van de illusies, het mooiste en het beste wat je als mens voor jezelf kan doen’. Bij het beginnen met lezen viel de schrijfstijl mij snel op, de woordkeuzes en zinspelingen zijn mooi. Tijdens het lezen leer ik dan ook al snel dat ik de rust wil nemen om dit te lezen en ik soms wat te gehaast aan het lezen was. Dialogen nemen hun tijd en ruimte in en hier moest ik even aan wennen. Ook vroeg ik mij af of dit boek iets voor mij zou zijn, omdat ik wel opensta voor spiritualiteit maar ik hier zelf niet echt iets mee heb. Dit is echter geen enkel probleem, het boek neemt je mee in zijn verhaal en met een beetje fantasie zit je er zó in. Een bijzondere combinatie van spanning, liefde en wijsheid. Een meeslepend verhaal vol mooie boodschappen en karakterontwikkeling.

Dit boek krijgt van mij drie en een halve ster.

Recensie geschreven door Jasmijn

Boekspecificaties

Titel: Hoeren en godinnen

Auteur: Ingen Wagenaar

Genre: Thriller

Uitvoering: Paperback

Aantal pagina’s: 200

Uitgever: ParisBooks

Verschijningsdatum: januari 2022

ISBN: 9789493191907




0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page