top of page

Adele Parks – Jullie allebei

Leigh Fletcher is gelukkig getrouwd en stiefmoeder van twee jongens van wie ze heel veel houdt. Haar leven verloopt redelijk normaal, totdat ze op een dag niet thuiskomt van haar werk. Mark, haar man, is radeloos en heeft geen idee waar Leigh kan zijn.

Kai Janssen is getrouwd met Daan, een rijke Nederlandse zakenman. Ze leidt een glamoureus leven in een luxe penthouse. Ze is een paar dagen bij haar zieke mieder op bezoek. Daan heeft het idee dat de appjes die hij krijgt niet van haar zijn. De berichtjes klinken namelijk niet zoals zij en ze neemt haar telefoon niet op. Brigadier Clements weet dat er voortdurend mensen verdwijnen. Deze twee vrouwen komen uit twee verschillende werelden en dus is het onwaarschijnlijk dat deze zaken iets met elkaar te maken hebben. Maar dan ontdekt ze een groot geheim dat deze twee vrouwen delen… Namens @vrouwenthrillers mocht ik dit boek lezen in ruil voor een recensie. Het boek stond al op mijn lijstje dus ik was erg benieuwd. Je start meteen met een spannende proloog, maar je weet nog niet over welk personage dit gaat. Hierna maak je kennis met Leigh en lees je hoe ze haar man Mark heeft leren kennen. Vervolgens maken we kennis met Kai en over haar liefdesleven kom je ook meer te weten. Brigadier Clements is ook een perspectief waaruit wordt verteld. De afwisseling in deze personages is fijn. Wel wordt de spanning erg langzaam opgebouwd. Na iets meer dan een derde van het boek weet je welk geheim er speelt tussen deze twee vrouwen en het ging echt een totaal andere kant op dan dat ik had verwacht. Ik kan er niet al teveel over zeggen, want dan verraad ik teveel. Het is een leuk concept, maar het had wat mij betreft veel spannender mogen zijn. Het verhaal begint heel erg goed, maar helaas vond ik het einde (en de spanning) een klein beetje tegenvallen. Ik wil @vrouwenthrillers en @uitgeverijvolt heel erg bedanken voor dit recensie-exemplaar! Dit boek krijgt van mij drie sterren.

Recensie geschreven door Silvie

Boekspecificaties

Titel: Jullie allebei

Auteur: Adele Parks

Genre: Thriller

Uitvoering: Paperback

Aantal pagina’s: 368

Uitgever: Volt

Verschijningsdatum: april 2022

ISBN: 9789021449173




1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page