top of page

Hay van den Munckhof - Race door de tijd

Maya en Arne worden toegelaten aan de Magische Academie. Het is hun droom om deel uit te maken van de Tijdreisfaculteit en na hard werken, komt voor beiden die droom uit. Maar wanneer een misverstand tussen hen ervoor zorgt dat ze in het verleden belanden, meerbepaald in het 9de eeuwse tijdperk van de Vikingen, zijn ze plotseling hun leven niet zeker.

Ik hou hiervan. Tijdreizigers verhalen, ik vind ze magisch en avontuurlijk. Ik vond het dan ook best jammer dat het verhaal van Maya en Arne zo kort was... Ik had graag nog meer, verder en dieper over deze personages en hun avonturen gelezen.

Gelukkig zit er ee


n deel 2 in de pijpleiding dat begin 2023 zal uitkomen. En het ziet ernaaruit dat het av


ontuur dan verder gaat.


Dit was mijn eerste kennismaking met deze auteur en sowieso een dikke dankjewel aan Hay en H!P Publishing voor dit recensie exemplaar. Ik las dat er langere verhalen door Hay geschreven zijn (historische romans) en heb deze meteen op mijn TBR gezet.


Dit boek is zeker een aanrader voor de liefhebbers van De school van goed en kwaad, van Soman Chainani.


Beoordeling

Het is een zeer vermakelijk verhaal, heel toegankelijk geschreven en voert je meteen mee naar een andere wereld. Ik geef dit verhaal 4 sterren. Enige reden waarom dit verhaal geen 5 sterren krijgt, is omdat zo'n kortverhaal echt even wennen voor me was. Ik miste naar mijn gevoel een aantal lagen en momenten die niet beschreven werden.


Boekspecificaties

Titel: Race door de tijd



Auteur: Hay van den Munckhof

Genre: fantasy/ SF/ YA

Uitvoering: ebook

Aantal pagina's: 95

Uitgever: H!P Publishing

Verschijningsdatum: 26 oktober 2022

ISBN: 978-94-93266-052-6



29 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page